4. Grafické úpravy šablony eshopu

Proč? Co je cílem?

Pronajímané řešení oXyShopu dává k dispozici více šablon, které lze pro eshop použít. Na základě konkrétních a relevantních informací a dat získaných z uživatelského průzkumu se můžete jednoduše rozhodnout, která šablona je pro vás vhodná. Šablony následně dovolují lehké úpravy rozložení a obarvení ve smyslu:

  • Počet zobrazených produktů na řádku
  • Velikosti detailů obrázků
  • Rozložení úvodní stránky
  • Zobrazení výběru variant
  • Podbarvení kategorií
  • Podbarvení CTA tlačítek
  • atd.

Nezbytné minimum pro malé projekty

Před zadáním grafického zpracování si projděte konkurenční weby a inspirujte se v barevnosti i v případném rozložení. Pokud vlastníte firemní logo, případně CID materiály (Corporate Identity Design), vyjděte z nich. Pamatujte, že méně je někdy více a při dodatečných snahách přizpůsobovat prvky eshopu nepoužívejte jiné než předdefinované styly; bohužel mnohdy dílčí úpravy a ohýbání šablonové grafiky končí „cirkusovým“ eshopem hýřícím barvami a písmem různého druhu a velikostí. Více o správném navržení grafiky si můžete dočíst ve článku Jak má vypadat eshop a proč.


Materiály, které budete potřebovat:

  • Logo
  • CID (dokumentace a grafické zásady Corporate Identity Design)
  • Fotografie související se zaměřením vaší firmy, které by se v návrhu daly využít
  • Případně vaši představu o barevném ladění a celkovém vyznění grafického návrhu