Pobídky v košíku

Díky tomuto modulu budou vaši zákazníci vytvářet větší objednávky.
Pobídka zákazníky upozorní, o kolik ještě musí navýšit objednávku, aby získali třeba dopravu zdarma nebo jinou výhodu - viz příklady nastavení pobídek.

Pro aktivaci modulu kontaktujte svého projektového manažera.


Po přidání zboží do nákupního košíku se může zobrazit pobídka ve formě vyskakovacího
okna (nastaví vám na vyžádání projektový manažer).


Pobídka se vždy zobrazí v prvním kroku nákupního košíku.


Pobídky najdete v administraci volba „Pro zákazníky"  →  „Pobídky".

Úplně dole najdete volbu „Nová pobídka".

Na záložce „Hlavní" vyplňte „Název", „Cenu od" a „Cenu do". Zaškrtněte „Aktivovat" a klikněte na „Uložit".





Příklad nastavení - doprava zdarma:

V našem příkladu na obrázku jsme si nastavili pobídku, která zákazníkům připomene, o kolik ještě musí navýšit objednávku, aby měli dopravu zdarma. Nabízíme dopravu zdarma při nákupu nad 2000 Kč.

Zvolíme vhodný název a použijeme v textu proměnnou [REMAININGVALUE] (včetně hranatých závorek). 
Díky uvedení této proměnné v názvu se každému zákazníkovi v nákupním košíku zobrazí přesná částka, která aktuálně chybí k dosažení dopravy zdarma.

Aby se pobídka zobrazovala správně, je potřeba vyplnit kolonky „Cena od" a „Cena do", díky kterým určíme, při jaké hodnotě zboží v nákupním košíku se zákazníkovi pobídka zobrazí. V našem případě se jedná o interval od 0 Kč do 2000 Kč.


Nezapomeňte si správně nastavit Dopravy a platby tak, aby korespondovaly s vámi vytvořenou pobídkou.

Příklad nastavení - dárek zdarma:

Zákazníci, kteří si v našem eshopu zakoupí produkty v celkové výši nad 5000,- Kč, obdrží jako dárek kabelku zdarma.

V tomto případě vypadá vyskakovací okno podobně.

Podobnou zprávu najdeme i v prvním kroku nákupního košíku.

Ve chvíli, kdy zákazník přidá do nákupního košíku další zboží a objednávka tak přesáhne hodnotu 5000,- Kč, v prvním kroku nákupního košíku se mu automaticky přiřadí dárek zdarma.


 

Nastavení pobídky v administraci je podobně jednoduché jako v předchozím příkladu.


Je důležité si v administraci správně vytvořit slevu, která umožní přidání produktu zdarma do nákupního košíku. V tomto případě si vytvořte slevu typu Itm.

Jedině za předpokladu, že máte správně nastavenu slevu, se zákazníkovi automaticky v nákupním košíku přidá dárek zdarma.

Příklad nastavení – sleva 15 % na celý nákup:

V tomto příkladu si ukážeme, jak nastavit slevu 15 % pro zákazníky, kteří v našem eshopu nakoupí za více než 3000,- Kč. Sleva se jim automaticky odečte v prvním kroku nákupního košíku.

Po přidání produktu do nákupního košíku se zobrazí toto vyskakovací okno.

V prvním kroku nákupního košíku zákazník objeví tuto hlášku.

Poté, co zákazník navýší objednávku v nákupním košíku a součet objednávaných produktů bude vyšší než 3.000,- Kč, automaticky se uplatní sleva 15 % (zákazník nemusí nikam zadávat kód pro využití slevy).

Tuto slevu si v administraci nastavíme následovně.


V administraci v sekci „Slevy", si zároveň musíme správně nastavit slevu.