Podpora osobního konzultanta Pronajímaného oXyShopu

Ke každému pronajímanému oXyShopu získáváte automaticky osobního konzultanta, který dýchá spolu s vámi za váš eshop.

Je vaším partnerem od úvodních úvah o businessu, poradí při návrhu jeho architektury. Spolu s vámi eshop zprovozní, bude hlídat a přemýšlet, jak zvyšovat prodeje.


U nás nemusíte znovu a znovu na zákaznickém centru vysvětlovat, s čím potřebujete pomoct a kdo jste.

Váš osobní konzultant zná vaši historii. Nejen proto, že je s vámi od začátku, ale také díky administrativnímu nástroji, který využíváme.


Abychom zajistili, že práce osobního konzultanta bude co nejefektivnější, transparentní, korektní a vždy půjde dohledat, na čem jste se dohodli, slouží ke komunikaci s ním především HelpDesk.

Tento nástroj je jednoduchý, přehledný a zaručuje vám jako klientovi předem stanovené a jasné pořadí i termíny řešení vašich požadavků, případně reklamací.

Máme stovky klientů a samozřejmě potřebujeme mít v tolika specifických požadavcích systém a řád, abychom na nikoho a na nic nezapomněli a mohli účelně plánovat kapacity našich analytiků, programátorů a kodérů.

Všechno vás rádi naučíme


Víme, že každý začátek je těžký.

Proto vám nabízíme školení, kde se setkáte osobně s našimi specialisty a krok po kroku projdete nejen administraci eshopu a HelpDesku, ale i další aspekty provozu pronajímaného oXyShopu.

Pro úplný začátek je pro vás připraveno školení Úvod do internetových obchodů, které pravidelně vypisujeme jak v Brně, tak v Praze i Bratislavě.

Dál si pak můžete dohodnout individuální termíny školení z cyklu o administraci pronajímaného oXyShopu, nebo si vybrat z celé řady pokročilejších, specializovaných školení pro eshopy


Telefonem ano, ale…


Osobní konzultant je tu pro vás. Ve všední dny od 9:00 do 17:00 hodin i na telefonu. A pokud si opravdu něčím nejste jistí, samozřejmě vám poradí obratem.

Počítejte ale s tím, že jakékoliv komplikovanější požadavky stejně budete muset zapsat do HelpDesku, aby je váš konzultant mohl správně zpracovat. Promyslete tedy dopředu, jestli nebude lepší požadavek rovnou napsat do HelpDesku, než o tom dlouze hovořit a pak stejně znovu psát.

Čím víc času stráví naši konzultanti na telefonu, tím méně ho pak mohou věnovat reálnému řešení vašich problémů.






Pro ty z vás, kteří jsou časové příliš vytíženi, ale chtějí i pronajímaný eshop mít upravený podle svých představ, jsme připravili balíček služeb a nastavení, grafický balíček a marketingové balíčky Minimum, Standard a Extra.





















Telefon tedy využívejte jen v případech, že opravdu nutně potřebujete radu nebo okamžitou pomoc.