HelpDesk začínáme


Začínáme s HelpDeskem pro oXyShop


Jak se přihlásit

Jaké má HelpDesk výhody? Proč vůbec byste měli HelpDesk používat?

Jak vložíte dotaz, objednávku prací nebo reklamaci?

Kategorii závady prosím volte korektně




Jak se přihlásit

Přihlásíte se na adrese https://www.oxyshop.cz/helpdesk.

Je dobré si zapamatovat, že na HelpDesk se prokliknete z jakékoliv stránky našeho webu www.oxyshop.cz. Odkaz je v patičce.





Jaké má HelpDesk výhody? Proč vůbec byste měli HelpDesk používat?

  • (thumbs up)  Můžete nás kontrolovat. Vše je průkazné, dodržování termínů i veškerá komunikace.
  • (thumbs up)  HelpDesk řeší zástupnost za tým oXyShopu i zástupnost na straně zákazníka.
  • (thumbs up)  Rychleji vyřešíme vaše požadavky, protože je okamžitě po zadání vidí celý řešitelský tým.
  • (warning)  HelpDesk je také smluvně dohodnutý způsob komunikace. Cokoliv nám zadáte do HelpDesku, má stejnou váhu, jako byste poslali doporučený dopis.


Jak vložíte dotaz, objednávku prací nebo reklamaci?

  • Klikněte na volbu Vložit požadavek


  • Postupujte shora dolů, jako na obrázku.
    1. Vyplňte kategorii požadavku.
      • (warning) Je to povinné pole.
      • Dotaz - pokud se potřebujete na cokoliv zeptat.
      • Objednávka prací - použijte, když si od nás chcete objednat modul, služby nebo cokoliv jiného.
      • Reklamace závady - pokud reklamujete závadu.
    2. Zvolte kategorii závady.
      • Je to nepovinné pole.
      • Měli byste ho vyplnit u každé reklamace závady.
    3. V Předmětu napište stručně a výstižně název vašeho požadavku.
      • (warning) Je to povinné pole.
      • Kvalitním vyplněním Předmětu urychlíte orientaci v požadavcích.
    4. V Popisu vysvětlete váš požadavek výstižněji.
      • (warning) Je to povinné pole.
      • (lightbulb) Čím přesněji požadavek vysvětlíte, tím rychleji ho můžeme vyřídit, vyhneme se opětovnému dotazování.
    5. Můžete vložit soubor.
      • Stačí kliknout na Procházet na řádku Upload souboru.
      • (lightbulb) Uvítáme cokoliv, co upřesní váš požadavek.
        • (thumbs up) Pomůžete nám pochopit, co potřebujete.
        • (thumbs up) Váš požadavek vyřídíme rychleji.
        • Příkladem může být soubor se screenshotem (PrintScreen).
    6. Volte Uložit.




Kategorii Závady prosím volte korektně

    • Kategorii Závady je nepovinné pole, které byste měli vyplnit, když volíte Reklamaci závady.
    • Prosíme o objektivní určení kategorie závady.
      • A (blokující)
        • By měla být použita, jen pokud váš eshop vůbec nejede nebo nelze dát zboží do košíku.
      • B (závažná) 
        • Sem spadají ostatní opravdu závažné závady.
      • C (nezávažná)
        • Všechny nepodstatné věci by měly být v Kategorii závady C.
        • Chápeme, že někomu může o milimetr posunutá ikona velmi vadit, ale objektivně něco takového není blokující závada A.
    • (warning) Mějte prosím pochopení, pokud váš projektový manažer kategorii závady přehodnotí anebo přehodnotí Reklamaci závady na Objednávku prací či Dotaz.
      • Ve smlouvě máme pevně stanovené maximální termíny pro reakci na reklamaci i pro odstranění závady. Snažíme se vyřešit všechny požadavky co nejdříve. Nicméně je v zájmu našich zákazníků, abychom prioritně řešili skutečné závady kategorie A a poté skutečné závady kategorie B.